God morgon god morgon!

Hör fåglar sjunga glatt! 

Livet känns lite lättare idag. Det beror kanske i och för sig på att klockan bara är 06.40 och än har inte dagens jävlighet slagit in. Har varit vaken sen klockan fem på grund av foglossning. Väntade dock med att gå upp till klockan sex, får då har vi satt timer på alla våra juleljus så då är det enklare att gå upp för en mörkrädd liten typ. Jag inser att jag från och med nu får anpassa mig efter min kropp. Det är ju absolut ingen mening att ligga i sängen och ha ont utan det är bättre att i såna fall gå upp och sedan sova på dagen när utmattningen slår till. Så får det bli. Jag har under morgonen bestämt att vi inte alls ska lämna nycklarna till gamla lägenheten idag utan det får vänta till imorgon. Har ett par småsaker kvar att fixa nämligen för jävlarimig om de skulle ha något att klaga på! Han får åka ut och lämna nycklarna själv imorgon, men jag måste strax väcka honom och fråga om det är OK, för jag tror inte det gills att jag frågade då runt fem när jag vaknade och började fundera på det hela.

Nåväl, ajöken!

Kommentarer
Postat av: Mrs L

Det finns nog inget mysigare än att i mörkret smyga upp i skenet av juleljusen! Önskar bara att du slapp göra det med foglossningar.

Men det påminner dig iallafall på att du lyckades! Ni ska ju faktsiskt bli föräldrar!!



Stor kram

2011-11-30 @ 11:09:36
URL: http://inteutanf.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Ja, det är en fin tanke! :) Kram på dig!

2011-11-30 @ 12:23:32
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0