Mitt bästa tips för en bättre hy!

Yes, då har vi kommit till den del i bloggen som jag kommer att kalla hudvårdsskolan. 
Jag har genom hela livet haft ganska dålig hy. Inget har hjälpt förutom smink och en vända med antibiotika, men mitt hittills bästa tips för en bättre hy är: 
1. Spruta med Gonal-f 
2. Spruta med Orgalutran
Jag skulle tro att den aktiva substansen i det här fallet är Gonal-F. Jag skojar inte om jag säger att jag inte haft såhär bra hy på länge! Vilket i sig är märkligt eftersom det står att MÄN som använder Gonal-F kan få acnebesvär. Verkar de här hormonerna på något sätt tvärtom på kvinnor? Strunt samma, min hy är glad, jag är glad och ja, hoppas det håller sig såhär även efter sprutorna! 

Mitt andra tips för dagen hamnar i kategorin Spruttips - Råd för IVF:are och andra knarkomaner:
SLÄNG in sprutan i magen! Tjoff bara! Så gör det inte ont alls. Helt klart dagens bästa upptäckt. 

Kommentarer
Postat av: Baltazaar Admin

Bra blogg du har! Den ska jag börja följa!

2011-02-02 @ 12:11:07
URL: http://baltazaar.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Tack! :) Vi får följas åt genom resan!

2011-02-02 @ 21:45:10
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Paula

Bra blogg du skriver! Jag håller också på med första ivf-försöker, ligger några dagar efter dig - men känner tyvärr inte igen mig i det där med hyn - jag har fått en hel koloni finnar:-)

2011-02-07 @ 18:49:39
Postat av: Orättvisan.

Tack så mycket! :)

Nää, får väl erkänna att det där var en övergående period även för mig! :(

2011-02-08 @ 16:36:03
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0