Ruvardag 8.

Jag tycker liksom att eftersom allt har gått ganska dåligt hittills för oss med dåliga resultat på det mesta och så så borde det bara gå bra nu. Nu kan det få lov att gå bra för oss. 
27 äggblåsor
10 ägg
6 mogna
2 befruktade 
1 till mig
0 till frysen. 
Titta vilka dåliga resultat. Nu är det helt okej om något går bra och vi får ett plus på stickan. Det är okej. Heeelt okej. Just putting it out there! 

Det är svårt att spekulera nu. Det är svårt att vara positiv. Jag försöker mest att vara icke-negativ. Det känns inte så verkligt längre. I början var det verkligt och det pussades på och pratades med knyttet i magen. Men nu vet vi liksom inte om knyttet lever längre överhuvudtaget. Det kan ju ha dött, men det kan ju leva och om det lever så känns det som om vi försakat den? Förstår ni? Man blir dum i huvudet av det här.

Jag tycker det är konstigt att alla har så olika testdag. Vi har testdag på ruvardag 11. Många andra har på ruvardag 18, varför?

Kommentarer
Postat av: Icka

Ja det här med olika direktiv igen...ja ska ha TD 2 veckor efter ET sa de på ÄP i fredags?



Ja kan verkligen tänka mej at man slits mellan hopp o förtvivlan det gör ja redan NU INNAN ET...tankar i ett virrvarr-positiv ena sekunden negativ i andra...o dåligt samvete för att man inte är glad så knytt vill fästa.

Ja fyfan va vi går igenom, vi ä tamejtusan fantastiska!

Kram

2011-02-20 @ 22:57:54
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Ja, det är så konstigt...



Usch ja, precis så är det! För jävligt! Och ja - vi är fantastiska! Lycka till på ÄP imorgon! Kraaam!

2011-02-20 @ 23:21:37
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Lycka till på ET menar jag ju såklart! Så himla trött nu!

2011-02-20 @ 23:22:06
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj, testdag på RD 11 redan! Jag är ju en av dem som har TD på TD18... tror att dem har det helt krasst för att "slippa" många av dem som får tidiga/kemiska missfall. :/ Eller har någon en bättre förklaring? Själv har jag aldrig kommit så långt som till TD. Börjat blöda på RD 13 på mitt ET och nu senast på RD 10 med mitt FET-försök. Nu lyckas jag inte ens få utslag på mina ÄL-stickor. frustrerad

Men hur som helst, jag tror på att du fick dig ett kanonembryo och kommer plussa på TD! =) Håller tummarna massor!!

2011-02-21 @ 00:59:32
Postat av: moi

Ja efter ett par år av läsande och önskande har jag ändå lyckats förstå några förkortningar, men vad är DT och ET?



Jag ska hålla mina tummar för er "kyckling"!

2011-02-21 @ 07:18:29
URL: http://jagstryperkatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0