Frustrerande.

Såååååå frustrerande!
Sjuksköterskan på RMC beräknade att vi skulle vara igång måndagen förra veckan. Tji fick hon. Och tji fick jag! Det är minsann inte så lätt att få mens när man vill det ska gudarna veta!
Ännu har jag nämligen inte fått någon mens! Vad jag däremot har fått är spottings, sen i fredags! (Ni som inte vet vad spottings är och vill veta får googla, jag känner inte för ingående beskrivningar av mina kroppsvätskor här.) Till saken hör att jag ALDRIG har haft spottings förr! Hur typiskt är inte det?
Idag föll dessutom temperaturen, men ännu ingen mens.
Det är svårt att hålla andan uppe när inget händer.
Dessutom är det svårt att inte tänka på mensen så att jag kan få mensen, det är nämligen det ENDA jag tänker på.
Jag vill börja spruta!
Har ju för tusan glömt bort hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0