Mens!

Igår efter att jag hade börjat misströsta rejält så kom äntligen mensen!
Jag panikringde RMC för jag var så upphetsad och spelade in ett meddelande på deras röstbrevlåda och efter det ringde de mig två gånger när jag var upptagen och även två gånger två minuter innan jag hade ställt klockan imorse.
Jag ringde alltså upp imorse, två minuter efter att de hade ringt mig och fick sitta i telefonkö i en kvart. Nåväl, de hade ju i alla fall försökt att nå mig ihärdigt.
Jag ska börja spruta ikväll!
Gonal-F heter den första sprutan och den ser ut som en såndär insulinpenna som diabetiker har - alltså inte särskilt skrämmande! Jag ska ta en ganska låg dos vad jag har förstått det som, 112.5 enheter.
Usch, lite läskigt ska det bli eftersom det var så himla längesen (känns det som) som vi var där på injektionsteknik. Men jag ska ta upp grejerna (de måste dessutom hinna bli rumstempererade) och titta på dom några timmar innan så att allt är glasklart när det är dags att ta den! Jag är ju inte det minsta spruträdd så det ska nog gå bra!
ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0