Ursäkta röran- jag bygger om.

Ja, om det nu skulle visa sig att det är någon ensam stackare som besökt bloggen ikväll och undrat vad som i helsike pågår här så är det alltså bara jag som i tre(!) timmar nu försökt snicka ihop en blogg så som jag vill att den ska se ut. 
Man kan bli galen för mindre. 
Först har jag försökt klippa och klistra ihop en header i Photoshop. Det gick inte bra alls. Den skulle inte alls se sådär fattig och futtig och... konstig ut som den gör nu. Men jag gav upp halvvägs och tänker att jag får förbättra den en annan dag. Sedan gällde det att hitta en stilmall som jag kunde klippa och klistra i som jag ville och det är väl det som har tagit två timmar tills jag ÄNTLIGEN lyckades överlista den här jäveln. Resultatet blev väl... sådär. 
Men nu orkar jag inte mer! Jag håller på att bli galen! Det får se ut såhär sålänge. 

Jag som skulle vara snäll mot er och istället för att skriva ett nytt och kanske roligt inlägg skaffa en splajsans ny design lagom till en ny vecka och så blev det ett sånt här magplask. Ungefär som vår första IVF. Magplask. Nu blir det nya tag en annan dag. Fan då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt design :-) Snyggt.

2011-03-07 @ 11:50:57
URL: http://playtheworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0