Hujeda mig.

Det har varit en helg med växlande molnighet det här. I punkter skulle den kunna beskrivas såhär:
  • Bröt ihop fyra gånger i fredags över foglossningen/ryggontet. Var helt handikappad och för jävlig. När jag har så ont och inte kan göra något beter jag mig illa mot honom. Han måste ju göra allt och så gör han allt "fel". Men han var snäll och förstående och sa att det inte är jag utan "monstret i mig" som talar, vilket inte gjorde mig gladare. Blir ännu mer ledsen över att jag är så dum mot honom när jag har ont. Frustration. Frustration även över att det är två månader kvar med detta handikapp.
  • Har haft en olustig känsla hela helgen, både han och jag har drömt mardrömmar. Tänker att det är allhelgona som spökar.
  • Gick och jobbade trots handikappet. Dubbel lön.
  • Hade en sjukt trevlig middag med ett par IVF-vänner. Smakade på det röda vinet som männen drack - SJUKT GOTT!
  • Längtar efter henne där inne så jäkla mycket. Det är så fantastiskt att se henne möblera om där inne och två dagar i rad har hon haft hicka på morgonen som vi har legat och känt på. Gölle. Efter att ha varit och träffat ett par vänners helt nya och pyttelilla bebis känns det mycket verkligare att det är en sån (som dessutom redan är typ lika stor som han är) som ligger där inne!
  • Känner mig mammig. Längtar efter mamma och pappa.
  • Idag är det exakt två månader kvar till den 6 januari.
För övrigt är jag sjukt glad och peppad över att EttVanligtLiv har plusat idag och att Anna håller på att föda barn! GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: ruht

<3

2011-11-06 @ 14:39:31
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Lina

Stackars lilla du :( Men jag hade ändå mer än gärna bytt med dig <3 kram!

2011-11-06 @ 16:10:26
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: ettvanligtliv

Oj det var en helg med blandad kompott. Hoppas du får vila och mysa riktigt ordentligt nu istället då.

Tack fina för gratulationerna <3<3<3

2011-11-07 @ 16:29:11
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Mette

Kramar och kärlek

2011-11-08 @ 14:55:29
URL: http://mettemaarit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0