Sjukaste känslan.

Sjukaste känslan idag: Att gå i matbutiken och titta på Bäst Före-datum och inse att "Jaha, DÅ har vi ett barn!"

WAWAWIIIWAAA!

För övrigt har vi köpt allt det sista nu. Det sista förutom det som inte fanns vill säga. Men det skiter jag i. Det var roligt på stan och jag vaggar fram som en höggravid barbapapa. Det kan även varit sista gången jag rörde mig utanför lägenheten innan HON kommer. Förutom sista föreläsningen imorgon. Har även tvättat en del kläder från sjutti-åttitalet och trodde i min enfald att allt som kommer från den tiden blivit tvättat tusentals gånger och således kan tvättas tillsammans. Det skulle jag inte gjort för nu har allt vitt antagit en svagt rosa ton. Typiskt. Men då är det väl ändå tur att vi ska få en TJEJ va! (Ironiförtydligande.) Har även pratat länge med farmor och fått en lång berättelse om hur det var när hon födde sitt tredje barn. Cyklade fram och tillbaka till stan (1.8 mil enkel väg) tillsammans med sin tioårige som (pappa) dagen innan hon födde. Jomen. Gnälls det för mycket idag? Jag låter den frågan vara obesvarad. (Skällde by the way ut min bror igår som berättade att haaaaans flickvän minsann jobbade till en och en halv vecka innan BF. "Jamen hon hade väl för fan inte foglossning förihelvete!" sa jag. Sen sa jag att jag inte ville prata mer. Haha. På riktigt lillasystermanér.)

Sådärja. Det var dagens sista rapport det.

Kommentarer
Postat av: ruht.

Ååå vafan, här har du skrivit TRE inlägg som min blogger dock inte uppdaterade förrän nu, så NU ser jag dom. SUCK! Jag älskar ju att läsa det du skriver, vafan, jävla blogger [som ofta är ok, men nu e jag sur].



Dom där förbannade historierna om folk som jobbar fram tills nån dag innan & sen börjar jobba bara nån vecka efter förlossningen också, ja dom spyr jag fasen på för dom har jag hört i massor.. Och som du säger, nej dom har väl då inte foglossning?!! Blä.

Och Blä även för att städerskorna inte hade gjort rent & blö för att kompisarna inte behagar ställa upp..



MEN!

JIIIIIHOOOOO för att du faktiskt kan gå runt i affären och se bästföre datum och veta att ni har en liten tjej då.. Iiiiihi.. Haha, jag längtar fasen hur mycket som helst jag med tills att NI ska bli föräldrar :]. Åh.. fina, snart är det dags & tills dess så tar du det så lugnt som du kan, punkt!



<3 <3 <3 !!

2011-12-01 @ 09:44:32
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Heléne

Jag förstår inte varför folk envisas med att nämna sådant? De flesta vill väl vara igång och fungera som vanligt, och om det då inte fungerar är det väl bara för omgivningen att acceptera att vi är olika. Foglossning verkar dessutom vara ett "litet" helvete av ett alldeles unikt slag så de som inte lider av det bör bara hålla klaffen.



...tydligen är jag lite aggressiv idag. ;-)

2011-12-01 @ 20:21:24
URL: http://helenetroedsson.wordpress.com
Postat av: langtarefterliten

HÄFTIG KÄNSLA!! (med bf datumet) :-)

Snart är ni verkligen föräldrar ♥ Kraam!

2011-12-02 @ 09:17:42
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0