Trött.

Ja, är det något sätt jag förbereder mig inför livet med barn så är det i alla fall INTE genom att vila. Suck. Jag kan inte minnas sist jag hade sovmorgon eller åtminstone fick sova ut. Kan inte heller minnas när jag la mig ner och vilade mitt på dagen sist. Jag pluggar, springer på föreläsningar (trots att sjukgymnasten sa att jag inte fick) och jag jobbar och däremellan försöker vi få i ordning på både gamla och nya lägenheten. Gamla lägenheten ska målas en smula och flyttstädas och nya lägenheten ska möbleras, städas, borras, fixas, trixas och framförallt JULPYNTAS helt over the top och vår deadline för allt detta är i slutet av den här veckan. Nästa vecka lämnar vi ifrån oss nycklarna till gamla lägenheten och då är den UR VÄRLDEN! Det ska bli sååå skönt! Jag får ångest bara av att tänka på den och blir så glad av den här nya lägenheten! Anledningen till att vi satt målet att vara färdiga med fixandet och donandet så snart är att både han och jag ska skriva uppsats och då krävs det ju att man har en lugn och skön atmosfär runt sig så man inte behöver fixa en massa grejer för då blir inget gjort. Det enda jag ska göra i december är att skriva uppsats och käka lussebullar. Punkt slut. 

Så undrar ni över min frånvaro både här och i era bloggar så har ni anledningen ovan. 

By the way börjar jag undra om jag inte håller på att få en släng av graviditetsdiabetes? Jag känner mig helt konstig när jag ätit/druckit något sött och det har ju blivit en hel del på sistone... Det får nog bli en google på det. 

Kram på er allihop och på återseende! (Och TACK för glada tillrop över TUL:et, hurra!)

Kommentarer
Postat av: ruht.

MEN hörru duru! SLIT INTE UT DIG! Punkt :].

[Även fast jag förstår att ni vill ha allt fixat och klart, men fanimej ta hand om dig <- hoho det rimmade- ].



<3 !!

2011-11-21 @ 22:01:45
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Heléne

Nu har jag läst här så pass många gånger utan att skriva något, så det är dags att ändra på det. Ska alltså inte sluta läsa, utan börja skriva.



Jag tycker att det låter som en alldeles otroligt trevlig decembermånad – att bara få nörda ner sig i uppsats och äta lussebullar. Men jag instämmer med föregående talare och manar till lugn och att inte slita ut sig. Fast åh, skönt att få det gamla ur världen och få fokusera på det nya. Allt det nya, inklusive brist på sömn. Grattis och lycka till. :-)

2011-11-23 @ 09:35:39
URL: http://helenetroedsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0