Äh!

Jäkla gnällande det blev här igår då. Ibland blir man lite trött på stigmatiserandet som man själv är med om att skapa. 

Jag skriver lite om vecka 30 istället som vi går in i idag enligt IVF:en och imorgon enligt ultraljudet! Vi räknar själva efter IVF-datumet för att vi tjänar en dag på det om ni förstår, men vi vet att det är ultraljudsdatumet som gäller. Tja, vad ska jag säga om det egentligen? Jag vet ingenting om vecka 30 ännu eftersom vi inte har läst apparna på telefonen än, men hon bör väl väga en sisådär ettochetthalvtkilo-nånting och vara runt 40 centimeter. Jag älskar henne. Det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: ruht

Vecka 30?! Det är ju helt stöööört vad tiden går fort.. snart har ni älsklingstjejen i famnen, underbart!!

<3

2011-10-20 @ 12:48:18
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Mys <3

2011-10-23 @ 01:45:46
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0