Det regnar kärlek.

Fasiken vad fina ni är. 

Nu har jag fått 3 sånahäringa Blog Awards dårå. Första gången i mitt liv. Tänk att det här IVF-livet blev så kärleksfullt och fyllt av gemenskap och uppenbarligen så mycket mer intressant än mitt "vanliga gamla" liv (där jag i och för sig vunnit en bloggtävling en gång). Men det här är ju så mycket bättre. Den kärleken och gemenskapen och det stödet vi kan ge till varandra, nya och gamla ofrivilligt barnlösa - det är ju fantastiskt! 

Eftersom jag inte kan bestämma hur jag ska göra, om jag bara ska ge den vidare till såna som INTE fått den förut eller om jag helt enkelt bara ska ge den till de jag känner för, måste jag tänka lite över helgen. Jag vet nog vilka jag lurar på och helst hade jag gett den vidare till alla mina kära som ligger i länk-listan till vänster. Men jag väntar lite. Och suger på den. Mmm. 

Nu åker jag bort över långhelgen och därför följer nu radiotystnad...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick också award. Jag tycker inte om kedjebrev och jag brukar aldrig någonsin svara men nu så fick jag ett ryck och gjorde det. Jag är inte ute efter en award så känn inte att jag förväntar mig ngt tillbaka ;)



Hur mår den lilla räkan? Och hur mår du?



Kram och ha en trevlig helg.

2011-06-02 @ 22:32:56
URL: http://playtheworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0