Badförbud.

Jag är så väldigt sugen på att bada just ikväll. Ett långt varm skönt bad i badkaret. Men så får jag så dåligt samvete och tänker på honom som inte får bada. Som har fått badförbud. Han får inte bada, inte basta, inte cykla, inte ha laptop i knäet, inte ha tighta byxor (Well, klart jag inte kan tvinga honom att inte ha tighta byxor. Där sitter ju halva hans personlighet.) men bada får han inte göra i alla fall, han får inte heller ha feber. Allt det där är jättedåligt i barnfabriken. Däremot kan folk knarka herion bäst de vill och ändå få barn, men det är en annan historia. 
Nåväl. 
Badandet var vår hobby. Vår alldeles egen livsnjutarhobby som vi ägnade oss åt ofta och gärna, med tända ljus och rökelse och svindyrt badsalt från body shop och viiiiiiiiiin och efteråt blev vi helt yra i huvudet av syrebrist och vin och ibland lyxade vi till det med massage med fin massageolja efteråt. Nu kan jag alltså inte bada utan dåligt samvete och han hade tänkt på det senast idag, att han inte får bada.
- Du ska få bada snart! Sa jag. När jag är gravid, då ska vi bada! Och det kändes som att jag menade det.

Snart!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Då delar vi samma intresse. Älskar att ta långbad med tända ljus :)Det är lite charmigt också att båda måste klämma ner sig i karet för att få plats. Ni får ta igen den förlorade badtiden när du är gravid, vilket säkert är snart ;)

Kram

2011-03-09 @ 08:49:30
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Icka

Ja han kommer få bada en dag, ja var som en bitchig ragata om alt det där, min frusna sambo fick inte ens ha underställ eller tajta kallingar på allt det du rablade upp =) inte en droppe alkohol eller nikotin heller för den delen =)

Jag kunde väldigt högt berätta om "all jävla skit ja måste ta mej igenom med sprutor o ÄP mm så han kunde väl för fan ge fan i understället?!?!?!"

Nu svullar han i tajta kallingar o underställ o det ska din snutte får göra en dag med =)

Kram på dej!

2011-03-09 @ 09:15:51
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

I loves it! Längtar tills vi kan göra det igen!

2011-03-09 @ 20:53:21
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0