GRATTIS!

Ibland gör man ju verkligen lyckoskott här i livet. Ett sådant var att börja blogga. När jag trodde att vi var de enda människorna i världen som skulle genomgå IVF och tänkte att nu jävlar ska jag göra något revolutionerande av det här: Jag ska blogga om det så att andra får höra hur det är att leva som ofrivilligt barnlös! Alldeles snart visade det ju sig att jag var långt ifrån ensam och det fanns ju hundratals bloggar som behandlade ämnet och däri fann jag en gemenskap.

I denna gemenskap har jag hittat ett gäng guldkorn och en av dessa guldklimpar som jag råkat träffa på på vägen är Ruht! Efter hundratals milslånga mail fram och tillbaka sedan i våras känns det ibland som att hon känner mig bättre än mina närmsta vänner! Detta trots att vi aldrig ens träffats i verkligheten. Därför blir jag idag jätteblödig bara av tanken på att hon gifter sig med sin älskade man på rådhuset i Lillstan!

Jag önskar så att vi kunde spontanköpa en tågbiljett och överraska er där utanför rådhuset, men vi är kvar här och önskar dig och din Han och eran lilla Bulle all lycka och framgång i livet som familj! 

All kärlek från oss!

Kommentarer
Postat av: baltazaar

Va fint! <3 :)

2011-11-11 @ 16:13:14
URL: http://baltazaar.blogg.se/
Postat av: ruht.

Kul att du får mig att böla på min brölopsdag ;].. Haha TOKTJURAR sitter jag o gör nu..

Tack för grattiset darling, du e fan bäst!!

kram och kärlek i mängder från oss tre!! <3 <3 <3

2011-11-11 @ 18:00:46
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Orättvisan.

UÄÄÄÄ! Nu gråter jag också! Nä, nu går jag och lagar svennebananpommes och lövbiff medan ni njuter av fyrarätters! Ha det så himla underbart BRA! <3!

2011-11-11 @ 19:11:42
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0