12 april 2011.

Det här är kanske högst ointressant information, men här är den i alla fall:

Jag har precis tagtit sista sprutan! 10 000 IE Pregnyl! Så himla fint! Där stod jag som en annan knarkare och blandade ingredienserna till min sista fix och stack sen in den vidriga, långa nålen nästan ända in och direkt när jag började spruta gjorde det ont! Tänk vad mycket man glömmer från en gång till en annan. Jag hade glömt nästan alla fysiska åkommor man drar på sig vid IVF. Jag hade glömt att man svettas som en gris och luktar gubbsvett/kattpiss och måste duscha två gånger om dagen. Jag hade glömt att man får flytningar som känns som man kissar på sig. Jag hade glömt att man blir så törstig så man tror man har dragit på sig en släng av diabetes och jag hade glömt att Pregnylen gör så inuttahellskottans ont och sedan gör ont i flera dagar efteråt. Ok, det var en överdrift. Inuttahellskottans ont är det inte mycket som gör mer än äggplocket tycker jag, för annars är man väl rätt tålig va, så det (äggplocket alltså) sätter jag igång och oroar mig för NU!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Grattis till sista sprutan! Hoppas att äggplocket går kanon. Kram!

2011-04-12 @ 22:52:32
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

hej,Ja lovar att när du väl är "dÄR" å är gravid så är varenda nål varenda stick glömt :) lycka till nu ...

2011-04-13 @ 08:44:23
Postat av: Orättvisan.

Tack så mycket!



Haha, ja jag hoppas det Sara!



Kram på er!

2011-04-13 @ 09:03:33
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Icka

Bra gjort =) Lycka till nu!

Kram

2011-04-13 @ 10:00:16
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lycka till imorgon! Det kommer bra, fokusera på målet bara :-)

Var själv på ÄP idag och ligger nu deckad på soffan, men 9 ägg blev det så jag känner mig nöjd.



Återigen lycka till imorgon, håller tummar och tår för dig!!



Kram!

2011-04-13 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0