Internetförbud.

Jag har gett mig själv internetförbud. 

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!! Som om DET skulle hjälpa!

Jag har googlat allt jag kommer över. Jag har till och med börjat googla på engelska. Vet ni hur många embryon amerikanerna får tillbaka? Typ sex stycken om de vill och om de har så många! Helt galet! Haha, inte undra på att de i princip ALLTID blir gravida när de väl får hjälp med IVF. Inte heller undra på att de oftast får tvillingar, trillingar, fyrlingar och så vidare. Inte mig emot dock. Jag hade gärna satt tillbaka båda våra embryon båda gångerna. Men jag hoppas på den som bor i magen nu. 

Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Hihi, jag hade också bestämt mig för att vara benhård denna gång. INGET GOOGLANDE! meeeen det har ju inte gått så bra då... har också googlat allt jag kommer över. Faktiskt gav du mig en idé om det där med att googla på engelska :P



Ett tips är att spara de sidors som säger det du vill höra på favoriter så slipper du bli besviken av några sidor. Läs bara de där bra som du sparat så håller du modet uppe :D

Kram!

2011-04-20 @ 14:57:11
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Hahaha det där med internetförbud är vääääldigt svårt har jag också märkt. Ehmurrm. Istället för att diska, städa, göra pappersarbete om jag får tid mellan behandlingarna ja då sätter jag mig framför datorn. googlar också så jag blir tokig.

Hoppas också!! På oss båda!! Kraaam :)

2011-04-20 @ 15:13:16
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/
Postat av: ruht.

haha tjeena internetförbud, det funkar fan inte.. och som ovanstående så gav du mig fan en ide iom det där med engelska sidor, inte fasen har jag tänkt på att man kan göra så :].



.. och du, pyret som bor i magen kommer att bo där i nästan ett år nu, bara så att du vet liksom :]



Kraaam!!

2011-04-20 @ 18:27:11
URL: http://www.labbstorken.blogspot.com
Postat av: Icka

den i magen sitter fast o kommer hålla låda en vacker dag så ni tänker att "tur att vi inte har två" =)



internetförbud är bara en skröna, det går inte att efterfölja =) man ä ju bara mänska! Krams

2011-04-20 @ 21:03:38
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Vilket bra tips Ettvanligtliv! Det ska jag tänka på! :) Det är ju ändå nästan samma sidor som snurrar runt runt!



Usch ja, Längtarefterliten, jag har inte fått något vettigt gjort idag. Sån ångest över det alltså!



Åh, jag HOPPAS VERKLIGEN det Ruht! Hoppas, hoppas, hoppas! :)

Det som är lite krångligt med de engelska sidorna är bara att de har massa IVF-termer och förkortningar som är näst intill omöjliga att tyda!



Hoho, jag hoppas det också Ickan! :) Men då är det bara att skaffa ett par till och tänka "Vilken jevvla tur att vi inte har sexlingar!"



Kram på er bästaste!

2011-04-20 @ 21:15:43
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0