Mardrömmar.



Crinoneförrådet börjar sina, som en plågsam påminnelse om att testdagen närmar sig med stormsteg. 

Inatt drömde jag mardrömmar. Jag drömde att vi återigen testade minus. Och så drömde jag att vi påbörjade nya försök och att man skulle göra allt själv och embryona låg i kylskåp och jag undrade om det inte var för stora temperaturskillnader för dom och så skulle man sätta ihop två tvåcelliga embryon själv och gnugga (så att de blev fyrcelliga) och så bildade de en lins som man skulle sätta i ögat. När det var dags att kolla om det blivit något hade de inte delat sig vidare. Visste väl att temperaturskillnaden var för stor och hanteringen för hård, tänkte jag. 

När jag vaknade, vaknade jag med en obehaglig känsla av misslyckande. Ni vet så där som man kan göra efter att man drömt mardrömmar. Som om man drömt sanningar och nu vet att allt är kört. Jag är livrädd för att testa. Helt panikslaget livrädd. Vi pratade om hur vi helst inte ville testa alls utan bara skita i det. Och om hur man hoppas på det bästa men inte kan låta bli att förbereda sig på det värsta. Hur det känns som en stor fet jävla paradox som man inte kan värja sig mot. Jag hatar det här.

Kommentarer
Postat av: Artax

Gud va skönt att jag inte sabbat detta! fick fet ångest kan jag lova!! men jag var tvungen att ta dom mitt dumhuvud! :D



åhh.. otäck dröm!! Jag drömmer ofta äckliga drömmar!! Sambon drömmer att vi har två barn och att dom leker i trädgården jag drömmer att vi får ett barn och jag får värsta psykosen och glömmer barnet i badkaret så när sambon kommer hem så hittar han barnet flytande på mage i badkaret.. :( jag har nog ett ganska stört psyke! ;)



Men du.. vänta tills ni får höra hur blodproet såg ut! om nikan dvs.. då slipper ni allt det kanske är för tidigt eller det kanske är ett spökstreck osv osv osv.. kan ni vänta så vänta.. :) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! bullshit!! :D



och du total fail med utekvällen, bättre att stanna hemma! <3

2011-04-25 @ 10:50:09
URL: http://mininfertila.blogg.se/
Postat av: Icka

Uschaan för drömmar som ligger kvar som en orm i kroppen hela dagen, men det man drömmer brukar vara tvärtom i verkligheten sa ngn t mej en gång så se där! Ja lääängtar tills du ska testa =)

kram

2011-04-25 @ 19:44:05
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: ruht.

Det kommer gå asbra att testa, ett stort fet jädrans plus kommer du få!!

(Men blä för bajsdrömmar.. Så jäkla jobbigt när man drömmer något och så håller den där obehagliga känslan i sig hur länge som helst)..



Kram!! <3

2011-04-25 @ 22:21:18
URL: http://labbstorken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0