Tack!

Visste att de hade glömt någonting. Visste att de hade sagt något om blodprov på dag 5. Så jag ringde RMC innan för att höra och fick veta att jag ska in och ta blodprov imorgon för att kolla hormonnivåerna. Jag vet egentligen inte varför för det var inget jag gjorde förra gången men jag antar att det är för att de är lite oroliga att jag ska bli nästan överstimulerad igen. Jag har svårt att tro att jag ska bli överstimulerad på bara 100 IE men Maggan trodde minsann att det skulle räcka med ännu färre enheter och tvivlade inte det minsta på att jag kommer producera lika många äggblåsor som förra gången. Och det passar ju bra såhär i påsktider. 

Och så ville jag mest säga TACK till er som läser och som skriver peppande, uppmuntrande och tröstande ord till mig här i bloggen trots att jag vet att ni har nog med ert! Ni är bäst! Verkligen verkligen underbara, fantastiska människor som tar er tid och ork att följa, stötta och ge kärlek till en annan människa på det här sättet! 

Jag hjärta er!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Så skönt att mensen dök upp tillslut och att det inte var för sent att sätta igång och spruta :) blev så glad när jag läste det. Blev också lite ledsen när jag läste ditt inlägg om hans bästa vän som ska bli pappa. Förstår precis hur du kände. Helt normalt...konstigt att män inte verkar reagera på samma sätt...

Iallafall, kul att ni är på G! Önskar er allt gott. Kram!

2011-04-04 @ 12:24:35
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Uma

och vi ♥ dig!

Underbart glad att blodet dök upp hos dig. Väntar ju fortfarande på att mitt ska sätta igång på allvar...

Nu fattar jag ang kommentarerna, vi har inte samma bloggplattform. Har inte sett det förut. Tur att vi redde ut det ;). Jag och Icka fick också lite problem härom dagen. Eller var nog snarast jag som snurrade till det, hihihi

kram



2011-04-05 @ 08:59:26
URL: http://umamma2011.blogspot.com/
Postat av: Orättvisan.

Åh vad ni är fina som blir så glada för min skull! Det styrker verkligen att känner er pepp i ryggen (såattsäga, så kan man väl inte säga, men ni fattar va?)!



STOR kram!

2011-04-05 @ 10:54:34
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0