Om jag var en frukt...

... så skulle jag vara ett Vildhallon. Det är inte jag som bestämt det, utan en av mina allra finaste vänner. Så idag kom en annan vän till mig och gav mig en flaska hemgjord vildhallonsaft. "Vildhallonsaft till vildhallonet!" sa hon, helt utan att veta att jag och den andra vännen bestämt frukter flera år tidigare. Det passar mig ganska bra för förutom vildhallonets egenskaper och personlighetsdrag som jag tydligen innehar så är Vildhallon Cornelis Vreeswijks bästa skiva och även den skiva (bland andra) min mamma brukade sätta på varje fredag och sjunga högt till när jag var liten. Jag kan fortfarande alla texterna utantill. 

För övrigt har jag gått in i en period av sjuk oro. Jag kan inte sluta oroa mig. Hur ska jag veta att den där inne fortfarande lever? Jag känner ju ingenting? Usch, det är hemskt det här. Och hur ska jag stå ut i en hel vecka till RUL? Herregud, ikväll får han lyssna med den där jäkla toarullen tills han hör hjärtat igen. Banne mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Visst är dom söta :) hoppade på brunnslock och klättra på staket. Dom bara gapskrattade och hade superkul men nu är jag nojjig för svägerskan ringde innan och sa att Flisan har fått mängder av yttepytte fästingar över hela sig och jag hann inte undersöka Vilda innan hon somna. Dom var så små att det bara såg ut som svarta prickar så jag ska kolla Vilda under största möjliga lampa imorgon.

2011-08-01 @ 21:57:44
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Jag var också utom mig av oro inna RUL och efter det har jaga inte varit orolig en enda gång för ungefär samtidigt kom

Fladder från pyret. Så du kommer nog vara lugnare snart :-) vilken vecka är du i?

2011-08-02 @ 12:10:30
Postat av: Orättvisan.

Usch, ja, det är hemskt. :(



Nu är jag i vecka 18! :)

2011-08-02 @ 12:51:09
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0