Jag tror jag börjar bli kär!

Jag fick ett MMS av min pappa föreställandes den lilla röda koftan som min farmor håller på att sticka till Pyret. När jag såg bilden så pirrade det i hela kroppen! Det gör det oftare och oftare nu, som om Pyret blir mer och mer verklig och jag tror jag börjar bli kär. För jag känner mig alldeles förälskad och lycklig när jag tänker på den i min mage! Ändå känns det som en evighet innan vi får se Pyret igen på RUL om ett par veckor. Stackars, stackars normala folk som får se sitt barn för allra första gången i vecka 18! 

Nu går vi till jobbet, Pyret och jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också kär och kärleken växer och växer. Blir alldeles gråtmild när jag skriver här :) Ju mer man märker av Liten ju större blir kärleken.



RUL var helt fantastiskt när man till och med fick se en profil, en liten näsa och ett ansikte. Fick se hur den svalde och rörde munnen. Det är ju en människa i miniatyr, vår Liten. Och nu när man känner av Liten mer och mer, hur den buffar runt där inne så att till och med magen rör sig så blir man alldeles salig.



Trodde inte man kunde känna så här. En helt annan kärlek än den jag känner till min make, kärleken till maken är ofantligt stor. Den kärlek jag känner för Liten är också stor men på ett helt annat sätt.



Ha en fin dag på arbetet ni två :)

2011-07-14 @ 11:44:47
URL: http://playtheworld.wordpress.com
Postat av: Cecilia summerar

Grattis till en fantastisk kärlek. Den mest efterlängtade! Ha det så gott du och Pyret - och TACK för att du bjuder mig på tårar :-) Fantastiskt att få beröra och att få veta det!

Kram

Postat av: ettvanligtliv

Vad fint <3

2011-07-14 @ 12:24:23
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Härligt!! Man blir verkligen tokkär i det lilla livet inom en! Och känslorna blir starkare ju längre tiden går-tro mig, det finns inga gränser för den kärlek man känner!



Njut av den här underbara tiden! =))

Kram kram

2011-07-14 @ 13:49:14
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com
Postat av: Emalda

Så häftigt! Förstår att det är STORT! Hoppas att jag får uppleva det någon gång. Kraam!

2011-07-15 @ 08:43:22
URL: http://plussaplease.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0