Livstecken.

Kikade förbi bara för att säga att jag mår bra, vi mår bra alla tre! 
Det är sommar och sol och jag försöker bada så mycket som möjligt. 

Titta här vad jag hittade igår, en artikel om barnlöshet som vår doktor Britt Surberg har skrivit! Vet ni, det var hon som tillverkade Pyret! Eller, det var ju inte hon, det var ju en embryolog, men det var i alla fall hon som plockade ut ägget och som sedan stoppade tillbaka ett prima embryo! Riktigt jäkla bra jobb gjorde hon trots sin buttra uppsyn! 

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/sa-kan-fler-fa-efterlangtade-barn_6293650.svd

Klicka och läs! Läs även de puckade, okunniga och osympatiska kommentarerna som alltid har en tendens att hagla efter sådana här artiklar. Bristen på barnlösa (och andra) som debatterar emot antar jag beror på att vi helt enkelt inte orkar ödsla tid på puckon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0