Bluöh!

Det är ungefär vad jag har att säga just nu. 
Plugg, plugg och bara plugg. 

En sak som inte är bra för sinnet ska jag säga er - är att sitta inne och hemma en hel dag och inte orka bry sig om att duscha, klä på sig och göra sig i ordning bara för att man ändå bara ska sitta framför datorn och skriva. Någon gång ska jag bli så ambitiös att jag gör alla dessa ting trots att jag inte ämnar ge mig ut i allmänheten, baaaara för att få känna att jag åtminstone lever. För det är något jag inte upplevt de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: ruht.

Att inte orka duscha & klä på sig & göra sig i ordning låter ju dock rätt schysst tycker jag :] .. Men flera dagar i sträck kanske inte är så skoj.



Snart är plugget klart dock, och då får du leva lite :]..

Heja heja dig!!



<3

2011-05-25 @ 21:09:12
URL: http://www.labbstorken.blogspot.com
Postat av: Cecilia summerar

Och ändå gav du mig världens finaste kommentar, som inte lät det minsta likt Bluöh :-)

Tusen tack! Gulledej!



Bra tips till dig själv, att ta dig några minuter och gör dig iordning. Kanske ett varv runt kvarteret också för lite frisk luft innan du går till "jobbet".

Lycka till med pluggeriet!

Postat av: SinnerSaint

Jag är precis likadan, ser ut som en döing hör hemma. Man borde kanske göra oordning sig här hemma också, men vem orkar? Hehe:-)

2011-05-26 @ 06:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0