Mums!

Jag tror aldrig jag har ätit så mycket frukt som jag gör nu. 
Frukt är det enda jag är sugen på. frukt, frukt, frukt! 
Frukt till frukost, frukt mellan målen, "Vad ska vi äta till kvällsmat? FRUKTSALLAD!"
Och ändå stod jag där och stekte den där jävla pyttipannan till kvällsmat (ja, jag har lovat att sköta markservicen medan det är hans tur att plugga) och mådde illa samtidigt som jag hackade mig en fruktsallad till efterrätt. Samtidigt som jag drack mig mätt på vatten eftersom jag mådde så illa. Så nu har jag så ont i magen efter vatten och pyttipanna att jag inte kan käka den jäkla fruktsalladen. Hur frestande den än är med sina äpplen, nektariner, banan och hallon. Mums!
"Blir du inte dålig i magen?" Frågade han. Jag? Nää, jag har slutat att bajsa! 



Ah! Vilken åttiotalsfeeling jag fick till på bilden.

Kommentarer
Postat av: ruht.

"Nää jag har slutat bajsa" - hahaha, typ dagens bästa! Tack för den! :]



[Och joo, det såg stört gott ut!]

2011-05-26 @ 22:58:03
URL: http://labbstorken.blogspot.com/
Postat av: Mette

Haha...



Mums med fruktsallad! Jag har också ett jättesug efter frukt. Är just nu inne i en vindruve-period.



Hoppas du mår bra annars!

Kram till dig, Fina

2011-05-27 @ 06:49:14
URL: http://mettemaarit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0