Oj, felåt.

Nu skäms jag. 
Oj! Vad ni skrev och kommenterade, men hey! Vet ni vad? Jag tycker det är skönt att läsa att ni vill läsa! Då vill jag fortsätta skriva. Jag funderade ett tag på om jag kanske skulle återgå till min orginalblogg och ta graviditeten därifrån eller om jag skulle starta en helt ny gravid-blogg. Men då stämmer det ju inte. Det blir lite fel. Det här är ju fortfarande en IVF-blogg och om inte enbart för mig så för alla dem som googlar efter hjälp och tröst. Nu menar jag inte att ni MÅSTE skriva. Jag har full förståelse för att man kanske inte har något att säga om någons graviditets-illamående eller att man rent av tycker det är pyton att läsa om någon annans graviditet. Jag förstår det och jag menade inte att ni. måste. skriva. till. vartenda. inlägg. Men nu vet jag att ni finns kvar i alla fall. Fina ni. Tack för det. Det var skönt att höra. Ni är bäst. 

Och det jag skrev om Sea band innan - glöm det. Har mått pyton hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Icka

Oj va kommentarer, där ser du att we löve you juhe =)

Fan då att du mår illa igen, det är skitjobbigt o syns ju ite på utsidan heller...kanske är det varannandag seaband ;) imöra kanske de biter igen.

Ja ä skitglad att ngn skrev som du gjorde i förra inlägget för så har ja tänkt ibland...fast inte lika vackert utan mer " fan kan ingen bry sej nu för buhe era as" ;)

kramis

2011-05-19 @ 14:23:23
URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: SinnerSaint

Jag följer dig varje dag. Har din blogg på min iphone så det bara är att uppdatera varje dag å kila efter nya inlägg:-) så fortsätt!!!

Testa postafen annars. Det har fungerat för mig:-)

2011-05-19 @ 15:35:29
Postat av: baltazaar

<3 :D Din blogg är ju trots allt ett bevis för att man kan lyckas trots att man är orättvisemärkt! :P

2011-05-19 @ 16:43:19
URL: http://baltazaar.blogg.se/
Postat av: Mette

Kram och kärlek till dig, finaste!

2011-05-19 @ 20:57:40
URL: http://mettemaarit.blogspot.com/
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Kraaaaam!

2011-05-19 @ 22:58:45
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0