FÖRGRÖMMADE ONGE!

Jäkla unge till att oroa en det där... 

Inte ett knyst har h*n gjort ifrån sig idag. Helt knäpptyst hur mycket jag än skakat på magen och ropat och haft mig. Den ömma fadern fick även han göra ett försök till kommunikation men inte heller då någon reaktion. Vilket förstås slutar med att man googlar sig galen och orolig.

Och så helt plötsligt för ett par minuter sedan så tyckte jag att jag kände ett diffust buffande så jag bad honom pausa i serietittandet och så la vi oss i sängen för att känna. Ingenting. Så jag sa att "Ååh, om h*n bara kunde ge EN rejäl spark så att man vet att h*n lever!" Och så: POFF! En hård spark rakt på hans hand. Och så ett par till. Andas ut. Lycka. H*n kommer ge oss hjärtsnörp och andnöd många gånger den ungen. 

Här får ni en gammal bild igen, bara för att ni ska få se hur fin h*n är! 



Världens fiiiiiinaste näsa! Jag älskar den redan!

Kommentarer
Postat av: ruht

En perfekt liten pirat! :]

.. Jag har inte haft en enda kramp på två dagar, och det gör mig orolig! Haha.. först var jag orolig för kramperna, men nu känner jag INGET! .. Jo illamående och ryggont, men magen kan väl gasbubbla eller nåt.. men ne. Gaaah!

:]

2011-09-06 @ 09:45:18
URL: http://labbstorken.blogspot.com
Postat av: Sinnersaint

Jag fick rekommendation att dricka 1-2 glas iskallt vatten om den inte rört sig. Ska tydligen väcka till dom hehe :-)

2011-09-07 @ 14:56:51
Postat av: Orättvisan.

Hehe, jag har också läst det men jag har inte vågat av rädsla för att den INTE skulle vakna och då skulle jag bli ännu mer orolig. Har redan testat tricket att lägga mig på mage och konstaterat att det inte funkar så nu vågar jag inte mer. Men nu har jag börjat känna den regelbundet igen så jag får väl konstatera att h*n ligger och sparkar inåt när jag inte känner något! :)

2011-09-07 @ 15:27:37
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0